JAK FUNGUJE SERVIS

Jak probíhá náš servis PC a hardware?

1. Kontakt a doručení zařízení

Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře, telefonicky, e-mailem, nebo se zastavit osobně.
Notebook, Grafickou kartu či jiný PC hardware nám můžete doručit osobně nebo zaslat přepravní společností.
Přiložte stručný popis závady a své kontaktní údaje.

2. Přijetí a diagnostika

Na prodejně s Vámi sepíšeme Potvrzení o přijetí zařízení na opravu, kde uvedeme:

  • Vaše jméno, telefon a e-mail.
  • Přesný popis závady nebo Vaše požadavky na servis.
  • Heslo pro přístup do BIOSu nebo operačního systému (např. Windows).

Následně provedeme diagnostiku zařízení, zpravidla do týdne. 

3. Informace o závadě a ceně opravy

Po diagnostice Vás budeme kontaktovat s podrobným popisem závady a návrhem ceny opravy.
Cenový strop opravy může být překročen pouze s Vaším souhlasem. Rozhodnutí, zda opravu chcete realizovat, je jen na Vás.

4. Odkup nebo vrácení

Pokud opravu nebudete chtít realizovat:

  • Nabídneme možnost odkupu grafické karty či jiného hardware na náhradní díly.
  • Nebo Vám zařízení zašleme zpět na Vaše náklady.

5. Oprava a zátěžový test

Po schválení opravy provede náš tým servis zařízení.
Následně provádíme několikahodinový zátěžový test,
abychom ověřili bezchybnou funkčnost.

6. Vyúčtování a doručení zařízení

Po úspěšném testování Vám zašleme fakturu k úhradě. Po zaplacení:

  • Si můžete zařízení osobně vyzvednout na naší provozovně.
  • Nebo Vám ho zašleme přepravní společností. Opravený hardware vždy pečlivě balíme, aby během přepravy nedošlo k poškození.

7. Otestování opravy a záruka

Po převzetí zařízení doporučujeme co nejdříve provést vlastní test. Na opravenou závadu poskytujeme záruku 3 měsíců.

Zařízení, která opravujeme:

Image

JAK FUNGUJE SERVIS

Jak probíhá náš servis PC a hardware?

1. Kontakt a doručení zařízení

Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře, telefonicky, e-mailem, nebo se zastavit osobně.
Notebook, Grafickou kartu či jiný PC hardware nám můžete doručit osobně nebo zaslat přepravní společností.
Přiložte stručný popis závady a své kontaktní údaje.

2. Přijetí a diagnostika

Na prodejně s Vámi sepíšeme Potvrzení o přijetí zařízení na opravu, kde uvedeme:

  • Vaše jméno, telefon a e-mail.
  • Přesný popis závady nebo Vaše požadavky na servis.
  • Heslo pro přístup do BIOSu nebo operačního systému (např. Windows).

Následně provedeme diagnostiku zařízení, zpravidla do týdne. 

3. Informace o závadě a ceně opravy

Po diagnostice Vás budeme kontaktovat s podrobným popisem závady a návrhem ceny opravy.
Cenový strop opravy může být překročen pouze s Vaším souhlasem. Rozhodnutí, zda opravu chcete realizovat, je jen na Vás.

4. Odkup nebo vrácení

Pokud opravu nebudete chtít realizovat:

  • Nabídneme možnost odkupu grafické karty či jiného hardware na náhradní díly.
  • Nebo Vám zařízení zašleme zpět na Vaše náklady.

5. Oprava a zátěžový test

Po schválení opravy provede náš tým servis zařízení.
Následně provádíme několikahodinový zátěžový test,
abychom ověřili bezchybnou funkčnost.

6. Vyúčtování a doručení zařízení

Po úspěšném testování Vám zašleme fakturu k úhradě. Po zaplacení:

  • Si můžete zařízení osobně vyzvednout na naší provozovně.
  • Nebo Vám ho zašleme přepravní společností. Opravený hardware vždy pečlivě balíme, aby během přepravy nedošlo k poškození.

7. Otestování opravy a záruka

Po převzetí zařízení doporučujeme co nejdříve provést vlastní test. Na opravenou závadu poskytujeme záruku 3 měsíců.

Zařízení, která opravujeme:

Image
Copyright © 2024-2025 Sepoli. Servis počítačů Liberec s.r.o.