JAK FUNGUJE SERVIS
1. Kontakt a doručení zařízení
Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře, telefonicky, e-mailem, nebo se zastavit osobně.
Notebook, Grafickou kartu či jiný PC hardware nám můžete doručit osobně nebo zaslat přepravní společností.
Přiložte stručný popis závady a své kontaktní údaje.
2. Přijetí a diagnostika
Na prodejně s Vámi sepíšeme Potvrzení o přijetí zařízení na opravu, kde uvedeme:
- Vaše jméno, telefon a e-mail.
- Přesný popis závady nebo Vaše požadavky na servis.
- Heslo pro přístup do BIOSu nebo operačního systému (např. Windows).
Následně provedeme diagnostiku zařízení, zpravidla do týdne.
3. Informace o závadě a ceně opravy
Po diagnostice Vás budeme kontaktovat s podrobným popisem závady a návrhem ceny opravy.
Cenový strop opravy může být překročen pouze s Vaším souhlasem. Rozhodnutí, zda opravu chcete realizovat, je jen na Vás.
4. Odkup nebo vrácení
Pokud opravu nebudete chtít realizovat:
- Nabídneme možnost odkupu grafické karty či jiného hardware na náhradní díly.
- Nebo Vám zařízení zašleme zpět na Vaše náklady.
5. Oprava a zátěžový test
Po schválení opravy provede náš tým servis zařízení.
Následně provádíme několikahodinový zátěžový test,
abychom ověřili bezchybnou funkčnost.
6. Vyúčtování a doručení zařízení
Po úspěšném testování Vám zašleme fakturu k úhradě. Po zaplacení:
- Si můžete zařízení osobně vyzvednout na naší provozovně.
- Nebo Vám ho zašleme přepravní společností. Opravený hardware vždy pečlivě balíme, aby během přepravy nedošlo k poškození.
7. Otestování opravy a záruka
Po převzetí zařízení doporučujeme co nejdříve provést vlastní test. Na opravenou závadu poskytujeme záruku 3 měsíců.
JAK FUNGUJE SERVIS
1. Kontakt a doručení zařízení
Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře, telefonicky, e-mailem, nebo se zastavit osobně.
Notebook, Grafickou kartu či jiný PC hardware nám můžete doručit osobně nebo zaslat přepravní společností.
Přiložte stručný popis závady a své kontaktní údaje.
2. Přijetí a diagnostika
Na prodejně s Vámi sepíšeme Potvrzení o přijetí zařízení na opravu, kde uvedeme:
- Vaše jméno, telefon a e-mail.
- Přesný popis závady nebo Vaše požadavky na servis.
- Heslo pro přístup do BIOSu nebo operačního systému (např. Windows).
Následně provedeme diagnostiku zařízení, zpravidla do týdne.
3. Informace o závadě a ceně opravy
Po diagnostice Vás budeme kontaktovat s podrobným popisem závady a návrhem ceny opravy.
Cenový strop opravy může být překročen pouze s Vaším souhlasem. Rozhodnutí, zda opravu chcete realizovat, je jen na Vás.
4. Odkup nebo vrácení
Pokud opravu nebudete chtít realizovat:
- Nabídneme možnost odkupu grafické karty či jiného hardware na náhradní díly.
- Nebo Vám zařízení zašleme zpět na Vaše náklady.
5. Oprava a zátěžový test
Po schválení opravy provede náš tým servis zařízení.
Následně provádíme několikahodinový zátěžový test,
abychom ověřili bezchybnou funkčnost.
6. Vyúčtování a doručení zařízení
Po úspěšném testování Vám zašleme fakturu k úhradě. Po zaplacení:
- Si můžete zařízení osobně vyzvednout na naší provozovně.
- Nebo Vám ho zašleme přepravní společností. Opravený hardware vždy pečlivě balíme, aby během přepravy nedošlo k poškození.
7. Otestování opravy a záruka
Po převzetí zařízení doporučujeme co nejdříve provést vlastní test. Na opravenou závadu poskytujeme záruku 3 měsíců.